Flash Cards * Comenta el contenido de cada entrada a) What's this? ¿Qué es esto? b) How do you say ______ in english? in spanish? in french?

Imagen

Carnaval en …

Prinsenwissel Carnaval Nuenen

Voor de krant van Nuenen (ik zal geen reclame maken) werd mij gevraagd om niet alleen van de intocht van sinterklaas foto’s te maken. Maar vroegen ook of ik even langs de prinsenwissel van de Road Von Zatterdag foto’s wou maken…. Naja niet alleen van hun maar van alle Carnavals verenigingen uit de buurt. Zelf ben ik een echte carnavals fanaat. Maar ik heb nog nooit carnaval gevierd met een carnavals vereniging. Het was zeker geen onprettige ervaring. Met veel muziek, fanfares en een hoop bier, werden deze 3 vrienden gekroond als Prins en adjudanten van het carnavals feest dit jaar.

Prinsenwissel Carnaval Nuenen

http://zoom.nl/collecties/carnaval-2015/14-prinsenwissel-carnaval-nuenen

Deja un comentario * Leave comment

